2010. április 23., péntek

Jércemell göngyölt zöldspárgával

Tavasz kertben,konyhában

Már mutatják magukat a hagyma-,retek-,borsó- és répaszárak aprócska veteményesünkben.De ezek eszegetésével még kicsit várnunk kell.Viszont voltunk a hétvégén Szegeden,s adta magát,hogy ott vásároljak be erre a hétre a Mars-téri piacon.Ugyanis a mi kisvárosi piacunkon amennyivel kissebb a választék pont annyival drágább is.Így tele a hűtő friss spenóttal,zsenge répákkal,apró,de annál finomabb paradicsommal,spárgasípokkal.Ma ez utóbbi landolt a tányérunkon.

Vaslapon sült jércemell baconba göngyölt zöldspárgával



 Hozzávalók(2 főre):

1 jércemell filézve
30 dkg zöldspárga
30 dkg apró újburgonya
8-10 szelet baconszalonna
só,bors,olívaolaj,csirke fűszersó

A húst vékony szeletekre vágva fűszersóban,olívaolajban néhány órára bepácoltam.A spárga végeit levágtam,2-3 percig pároltam a tésztafőző edényben,majd mikor picit hűlt kis kupacokba rakva baconba göngyöltem.Az apró burgonyákat megmostam,a nagyobbakat kettévágtam,megsóztam .Vastag aljú vasserpenyőben olívaolajon először a jércemell szeleteket sütöttem meg,majd a burgonyát,végül a spárgarőzséket.
Igazi tavaszi étel,könnyű,egészséges,s nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.