2011. április 15., péntek

Cukkinikrémleves kifliropogóssal

Nagy találkozások

Cukkini és fokhagyma.Fokhagyma és kékpenészes sajt.Párosan is jók együtt.Hát még hármasban.
Ez az étel is a gyorsan,egyszerű kategória.S mivel a botmixer is jött velünk Szegedre,adta magát a krémleves ötlete.
S a főzésen megspórolt időt nagy sétákra cseréltük a gyönyörű tavaszi napsütésben.



Cukkinikrémleves kékpenészes kifliropogóssal



Két tányér leveshez megmostam és felkarikáztam két közepes cukkinit(héjjastól),majd kevés olívaolajon átpirítottam őket.Felöntöttem vízzel(húsleves v.zöldségleves leve jobb lett volna) és egy pici burgonyát meg 3 duci gerezd fokhagymát belekockáztam.Sóztam,borsoztam,szárított bazsalikomot szórtam hozzá majd puhára főztem.Ezután botmixerrel pürésítettem.Egy evőkanál creme fraiche(vagy bármilyen natúr krémsajt,esetleg sűrű tejszín)még krémesebb állagot ad neki.Ezt kézi habverővel simára kevertem és még egyszer összeforraltam.
Egy kiflit felkarikáztam,olívaolajon megpirítottam őket.Tálaláskor ezeket raktam a leves tetejére és megszórtam kékpenészes sajtdarabkákkal.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.