2012. június 8., péntek

Kismama fröccs

Egy pohárnyi élet

Nálunk a csapból is ez folyik.Iható,finom,éltető víz.Gyerekként,mikor táborba mentem nem értettem,hogy máshol miért olyan furcsa a víz.Hisz az csak víz,nincs is íze.Ma már tudom,hogy mekkora ajándék folyik nálunk a csapból.
A Szigetköz hordalékos területei kavicsosak.S gondolom ennek is köszönhető,hogy ennyire tiszta a vízünk.Itt akár a kerti kútból is iható,mindenféle tisztítás,klórozás nélkül.Ha elköltöznék innét,ez lenne,ami a leginkább hiányozna.
Valószínű,hogy nem miattam,de már palackozzák.Nyilván itthon nem fogom  megvenni,de így mindenhol,mindenkinek elérhető a VÍZ.(www.mivizunk.hu)


Kismama-fröccs


Azon az éven mikor várandós voltam hosszú,forró nyarunk volt.Állandóan ittam volna.Citrommal nem mertem ízesíteni a vizet,cukros üdítőket nem ihattam,meg amúgy sem szeretem.S hogy mégse legyen annyira egyhangú,néha  fröccsöt ittam ebéd után.Ekkor vett a férjem egy szódásszifont.Száraz fehérborból annyit öntöttem a pohárba,mintha szörp lenne,majd feltöltöttem szódával.Vagyis kb.1:10-hez arányban.Így az alkoholtartalma jelentéktelen volt,viszont frissítő,jóízű "üdítőt"kaptam.
Azt mondják a hozzáértők,hogy a fröccs csak szódával az igazi,ásványvízzel bűn készíteni.

4 megjegyzés:

duende írta...

Így igaz! Csakis szódával! :)
És egy újabb fröccsnév, aminek Te vagy a kitalálója! :)
Én is így iszom egyébként, nagyon üdítő valóban.

Tálaló írta...

A névadója a férjem volt,ő mondogatta olykor,hogy neki is csináljak kismama fröccsöt:))
Aztán rajtamardt a név,azóta is így hívjuk.

Kifejezetten üdvözlöm,hogy néhány borozóban már lehet kérni palackozott szódát is,nemcsak ásványvizet.

trollanyu írta...

Nagyon jó kis név, el nem tudtam képzelni mi lehet ez:) Szeretem a száraz fehér bort, de szinte soha nem iszom, viszont nagy melegben tényleg üdítő lehet egy ilyen fröccs:) Szép hétvégét kívánok:)

Tálaló írta...

Biztos nem gondoltad,hogy bor lehet benne:))
Nem vagyok alkoholfüggő,nem azért ittam kismamaként,de tényleg üdítő a nagy melegben.És ennyi meg sem árt.
Viszont kívánok én is szép hétvégét:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.