2013. október 28., hétfő

Őszi sült zöldségek

Még,még,még

Imádnivaló illatos-színes,szépséges ősz.Reggelente ködbe burkolt táj,napközben fényes,melengető idő.Ilyennek nagyon szeretlek.


Őszi sült zöldségek

Felszedtük az ágyásban maradt zöldségeket és egy kis sütőtökkel összesütöttem.Mennyei.




Alaposan megmosok néhány céklát,répafélét és felvágom őket.Megpucolok néhány felkarikázott sütőtököt,majd félbe vagdosom.Vastag aljú serpenyőt felhevítek,locsolok bele kevés olajat és a zöldségeket hirtelen átpirítom.Kecskegomolyát(de lehetne feta,vagy akár kékpenészes is) morzsolok rá.
Aki intenzívebb ízt szeretne fűszerezheti sóval,borssal,balzsamecettel.

Önmagában vagy húsok köreteként is nagyon finom.

 
Kicsit más,de hasonló zöldségekből szoktam készíteni csirkecombokkal összesütve az itt található ételt.
 
 

2 megjegyzés:

kolozsgabi írta...

Szia!
Attól, hogy nincs időm beírni, még járogatok ide, pont ilyet ettünk a hétvégén (nem én csináltam, vendégségben voltunk), nagyon finom lehet ez is, én soha nem tudok ilyen jó képeket csinálni!!

Tálaló írta...

Örülök,hogy benézel hozzám:)Főleg mert tudom,hogy elég elfoglalt vagy.

A teraszon fényképezek,de nagyon látszik rajtuk,hogy mikor milyenek a fényviszonyok.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.