2014. február 24., hétfő

Akik kísérnek

Akik kísérnek


Harmadszor indítottam újra.És a dalok szárnyán utazom.Utazom időben,térben.

A hétfő délelőttöt általában egyedül töltöm itthon.A hétvégi levelekre válaszolok,aztán a segítségeimmel(úgymint porszívó,kendők,rongyok,felmosó)kisuvickolom a lakást.Eközben jutott eszembe a múlt heti Nők Lapjával összecsomagolt cd.
Egyszer élőben volt szerencsém a Bergendy-zenekarhoz.Egy nagyszabású soproni bálon a barátnőm férje és az együttese volt az előzenekar.Azóta  még inkább szeretem  Bergendy  és Demjén zenéit s elhiszem,hogy sajtból van a hold.És ahányszor hallom ezt a dalt,mindig a barátságunk,a hatalmas bulizásaink,beszélgetéseink  jutnak eszembe azzal a lánnyal.Ugyan egy városban lakunk,mégis elsodort bennünket az élet egymás mellől.Néha összetalálkozunk,örülünk egymásnak,jót beszélgetünk de életünk száljai már másfelé futnak.
Rajta kívül még két barátnőm volt,akik közül az egyik Angliában él,és alig tudok róla valamit.A másik pedig nagyon megváltozott.Régen a húgommal és vele nagyon sok időt töltöttünk együtt,nem volt konfliktus közöttünk,ennek ellenére egyikünkkel sem beszél,alig köszön.Van férje,családja,munkája,de láthatóan nincs helyén a saját életében és már mosolyogni sem nagyon tud.
Egyetlen barátnőm van,akit már 14 éves korom óta ismerek.A középiskolában a köszönésen kívül nem volt más kapcsolatunk négy évig.Majd egy munkahelyen újból találkoztunk,és akkor derült ki mindkettőnk számára,hogy mennyi közös van bennünk.Ennek már két évtizede.És vele az életünk is hasonlóan alakult,ráérősen mentünk férjhez,kicsi lányaink vannak.És ő az egyetlen akivel bármit meg merek osztani az életemből.
Sok kapcsolatot ápolok régi kollégákkal,kedves ismerősökkel.Mindenki nyomot hagyott bennem,ki kisebbet,ki nagyobbat.Nekem fontosak ezek az emlékek,sokszor jutnak eszembe,hiszen életünk hosszab-rövidebb időszakában együtt sodródtunk.Ezzel együtt hálás vagyok a sorsnak,minden kapcsolatért,ami beleívódott a lelkembe,mert ettől én is több vagyok,s ezektől vagyok most ez az ember.És ez a néhány régi dal számtalan emléket,szerelmet,barátságot elevenít fel bennem,majd azon kapom magam,hogy hangosan éneklek,boldogan mosolygok,és szinte észre se vettem,úgy végeztem a takarítással.


Ez a dal akkortájt íródott amikor születtem,s csak remélni merem,hogy én is épp ilyen kortalan vagyok:))

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.