2015. január 8., csütörtök

Csirkeszárnyak mézes,sült répával

Kezdet és vég

Új év.Új célok,tervek,kihívások.Nagy fogadalmak nélkül,mert szerintem csak olyanokat érdemes kitűzni,ami racionálisan átgondolva,ténylegesen megvalósítható.
Nagyon jól telt a december utolsó harmada.23-tól nem dolgoztunk,így jutott  még egy nap az ünnep előtt amikor elmentünk a győri belvárosba sétálgatni,komótosan megebédelni,a káprázatos fények közt ráhangolódni az ünnepekre.Szép volt,nyugodt és emlékezetes ez a karácsony is.
Ugyanakkor két hét épp elég volt arra,hogy még ne fáradjunk bele az itthon töltött napokba.És mivel a héten már elkezdődött az ovi,és nekem a január elég laza,így nekiestem felforgatni a lakást.Hét éve lakunk itt,ezalatt annyi mindent felhalmozódott,hogy épp itt az ideje megválni a felesleges holmiktól.És én amúgy is mindig januárban takarítom át az összes kis zeg-zugot meg a pincét.

Csirkeszárnyak mézes,sült répával

Sütőtálba tettem néhány kiolvasztott házi csirkeszárnyat,egyik oldalukra felkarikázott burgonyát,majd mikor alufólia alatt félpuhára párolódtak a másik oldalukra a hasábokra vágott fehér-és sárgarépákat.Utóbbiakat csak enyhén sóztam,borsoztam,kevés mézet csurgattam rájuk és maroknyi mazsolát kevertem közéjük.Így sütöttem,pirítottam még fél órát.Hamarjában összerakott,jó kis ebéd kerekedett belőlük.




Ezt a  sült répát karácsonykor készítettem először a sült hús mellé,mivel szeretem ha többféle,színes körettel tálalhatom az ünnepi lakomákat.Külön kis tepsiben,vagy serpenyőben is elkészíthető,ízletes,színes,tartalmas köret.



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.