2011. május 1., vasárnap

Májusi csoda

Májusi csoda

Mindig tudtam,hogy ez egy szép nap.De az idei az más.Már én is édesanya vagyok.S hálás vagyok a sorsnak,hogy még én is köszönthetem az én Édesanyám.
Évekkel ezelött mikor a húgom elkezdett dolgozni sok időt töltött velem a kisfia.S mikor ovis lett meghívott az anyák napi ünnepségére.Nagyon jól esett,de összeszorult szívvel hallgattam a gyönyörű köszöntő verseket az aprócska gyerekek tolmácsolásában.Azt hiszem akkor éreztem igazán először,hogy nagyon szeretnék édesanya lenni.Azok a tiszta tekintetű,izguló kisgyerekek azok az összeölelkező pillantások értették meg velem,hogy mit jelenthet édesanyának lenni. 
Ma már,mikor rámnéz gyönyörű,csodálkozó tekintettel,mikor esténként hallom édes szuszogását,vagy mikor reggel mosolyogva üdvözöl, tudom,hogy csoda történt velem.Az élet leggyönyörűségesebb csodája.Nem tudom van-e a földön ettől szebb érzés!?

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.