2013. szeptember 26., csütörtök

Örök szerelem

Örök szerelem

Tizennégy éve,mikor először megpillantottam tudtam,hogy elvesztem.Szerelmes lettem,és ez a titkos viszony azóta is tart.Mert a családom,a kiszámíthatóbb élet a Dunántúlon marasztalt.Így költözött az a férfi,akinek eme szerelmet köszönhetem.És gyakran járunk együtt haza,a második otthonunkba,immáron hármasban.
Szeged nekünk már elsősorban a kikapcsolódás,a feltöltődés városa.Ahol gyönyörű napsütéses az ősz,és pezsgő az élet.Ahol szívünknek kedves barátok,remek programok és gasztronómiai élmények várnak.Ahol ámulatba ejtően szép a felújított belváros.
Több országban megfordultam,más kontinensen is.Jártam szebbnél szebb helyeken.És ezek közül sokfelé visszahúz a szívem.De csak itt maradt egy darabka belőle.
Két helyen vagyok otthon.Igazán otthon.


2 megjegyzés:

Hankka írta...

Olyan szépen írsz, a Szeged iránt érzett szerelmet pedig teljességgel megértem! :) Gyönyörű város, szimpatikus, élhető, én is nagyon-nagyon szeretem! :) Mi októberben készülünk - sajnos csak - egy napot ott tölteni, már nagyon várom, remélem, jó idő lesz még! :)

Tálaló írta...

Köszönöm:))

Én sokkal jobban szeretem tavasszal és főként ősszel.Pont azért mert,akkor szokott igazán kellemes idő lenni.Nektek is nagyon szép napos időtök lesz:))...legalábbis szívből kívánom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.