2010. szeptember 29., szerda

Mustáros csirkefalatok

Nagy kedvencünk

Jómagam nemigen kedvelem a rántott húst.Sem készíteni,sem enni. Szeretem viszont a szaftosabb húsételeket.Míg egy kacsahús alig igényel komolyabb ízesítést,addig a csirke szerintem megkívánja a karakteresebb ízeket maga mellett.Ez az étel évek alatt forrta ki magát.Többszöri kísérletezés után sikerült úgy elkészítenem,hogy azóta is mindenki megnyalja utána  a tíz ujját.
Szívesen készítem,ha vendégeket várunk,mert csak a tésztát kell kifőzni frissen,a többit előre elkészítem.Így nem a konyhában állok míg a többiek beszélgetnek.S nem utolsósorban finom ízén túl nagyon mutatós a színes zöldségekkel elkevert tészta.

Mustáros csirkefalatok zöldséges tésztán



Hozzávalók:

2 kisebb csirkemellfilé
3 dl tejszín
2 ek mustár
1 kis üveg kapribogyó
só,bors,olívaolaj
2 sárgarépa
fél szál póréhagyma
25 dkg hosszútészta

A csirkemellfilét felkockázom,sózom,frissen reszelt fehérborssal megszórom.A tisztított sárgarépából a hámozóval vékony csíkokat vágok,a póréhagymát pedig vékonyan hosszában felszeletelem majd olívaolajon megfonnyasztom őket.Közben a tésztát sós vízben kifőzöm,majd mikor leszűrtem elkeverem a zöldségekkel.A csirkemelleket olívaolajon megsütöm.A tejszínt elkeverem a mustárral,beleszórom a kapribogyót,sózom,borsozom.A mártást a húsra öntöm és átforralom.4 adag lesz belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.