2014. október 13., hétfő

Amire gondolunk...

Amire gondolunk...


Mikor a szívem alatt hordtam a kislányunkat,egy barátunk azt mondta,hogy képzeljem el magamban milyen nemű,természetű,küllemű babára vágynék.Külön kiemelte,hogy az én göndör hajamat feltétlen kívánjam neki is.Azt,hogy kislányom lesz,már az első pillanattól éreztem,tudtam.Aztán később sokat gondoltam rá,hogy mi az amit szívesen adnék magamból s mi az amit nem kívánnék neki.Ugyanígy a férjem tulajdonságait is számba vettem.És nagyon szerettem volna,ha szsületésekor süt a Nap.Mert akkor mindent györdülékenyebbnek,könnyedebbnek érzek ha szép az idő.És abban reménykedtem,hogy aki egy ilyen napon születik,annak az élete is vidám,színes és mosolygós lesz.Nos,összességében azt hiszem minden kívánságom teljesült.Ugyan a kék szemem nem örökölte,de ahogy rámnéz a szép,nagy barna szemeivel,tudom,hogy neki ez áll jól.
Természetre pedig pont olyan amilyennek elképzeltem.Nyugodt,kiegyensúlyozott,harmonikus személyiség.Nagyon boldog,vidám,ő is szereti és élvezi az életet,akárcsak én.Jól kommunikál és könnyen beilleszkedik bármilyen közösségbe.S aminek külön örülök,s nagyon vágytam is,hogy így legyen az a bátorsága.Én kislánynak elég nyuszi voltam,mindentől féltem.S sokszor még felnőttként is.Aztán mikor már a pocakomban volt,valahogy nekem is erőt adott,és azóta én is bátrabbá váltam.
A tegnapi napra szép időre,jó hangulatra,kellemes ünneplésre számítottam.Bár többször elpityeregtem magam,de ezek örömkönnyek voltak.Az ebéd,a torta,az ünneplés is jól sikerült,úgyhogy megint bebizonyosodott számomra a gondolatok hihetetlen ereje.

Tavaly mindenkinek nagyon ízlett a bűnbeejtően finom csokoládékrémes torta,ezért idén is ezzel készültem.Azzal a különbséggel,hogy a mostani díszítést a cirkusz,és az az elefánt ihlette,melynek nemrég felülhetett a hátára az ünnepelt.És eggyel több gyertya került rá.Hiába,a gyerekek is öregszenek:))

2 megjegyzés:

kolozsgabi írta...

Isten éltesse a csemetét, nagyon szépeket írtál, mindig tudtam, hogy a gondolatoknak ereje van...azért abból a tortából küldhetnél egy falatkát, remekül néz ki!!

Tálaló írta...

Köszönöm Gabi:))
Sajnos egy morzsa sem maradt...lehet,hogy kettőt kellett volna sütnöm?
Jövőre gondolok Rád:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.