2014. október 12., vasárnap

Negyedik

Negyedik

Ma van egy kicsi lány születésnapja.És egy anyukáé.Négy éve egyszerre születtünk   azon a csodás,napsütéses őszi reggelen.Épp úgy,ahogy elképzeltem,ahogy kívántam.De,hogy ez ennyi örömöt,szeretetet ad,ennyi boldogságkönnyet csal az arcomra azt álmodni sem mertem.
Négy éve minden nap hálás vagyok a sorsnak,hogy megadta nekem,nekünk ezt a tüneményes kislányt.
Attól a naptól kezdve annyira más az életem,mintha nem az előző folytatása lenne,hanem egy teljesen új,másik életet kezdtem volna.Úgyhogy mindkettőnk születését ünnepeljük,immár negyedszer.És azt szeretném,hogy ez sokáig,nagyon sokáig így legyen.


4 éve már:))

5 megjegyzés:

Anikó írta...

Isten Éltessen nagyon sokáig Benneteket!:-)

Hankka írta...

Olyan szépeket írtál, meghatódtam! :) Isten éltesse a kis drágátokat erőben, egészségben! :)

Tálaló írta...

Nagyon köszönöm,köszönjük mindkettőtöknek!!

Anikó írta...

Az én kisebbik lányom pedig október 14-én született, kicsit jó pár évvel előbb, mint a tiéd, akkor is szép szikrázóan napos idő volt, reggel ugyan ködös, de utána csodaszép nap lett, mert megérkezett egy tündéri, formás, szépséges kishölgy a másfél éves nővére mellé:-))) Nincs is ennél nagyobb boldogság, míg csak élünk:-))))

Tálaló írta...

Így van,mikor lejön egy igazi tündérke a Földre kifényesedik az ég:)))És vele a mi egész életünk:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Légyszíves kérjed írásos beleegyezésem amennyiben az oldalon lévő írásokat,képeket használni szeretnéd.